مخاطب خاص من...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
تا زنده ای در برابر کسی که بخودت علاقه مندش کردی مسئولی
 
 
مسئولی در برابر اشکهایشیش...غمهایش...در برابرتنهاییش
 
 
اگر روز فراموشش کردی دنیا بیادت خواهد اورد....
 
 
گاهی نیاید بخشید کسی را که بارها او را بخشیدی و نفهمید
 
 
تا اینبار در آرزوی ببخشش تو باشد
 
 
گاهی نباید صبر کرد باید رها کرد ورفت
 
 
تابدانند اگه ماندی رفتن را بلد بوده ای
 
 
مخاطب خاص من باتوام
 
 
گاهی باید بد بود برای کسی که فرق خوب و بد را نمیشناسد
 
 
گاهی به آدمها باید از دست دادن را متذکر شد
 
 
آدمها همیشه نمی مانند یکجا در را باز میکنند و میروند
 
 
گاهی یک نفر مثل توووو برای من
 
 
با نفسهایش
 
 
با نگاهش
 
 
با کلامش
 
 
با وجودش
 
 
با بودنش
 
 
بهشتی میسازد از این دنیا برای تو
 
 
که دیگر بدون او بهشت واقعی را هم نمیخواهی!!!

 



نظرات شما عزیزان:

attarishafa)rahgozar)
ساعت11:11---5 مهر 1393
likeeee

نازنین
ساعت22:49---9 تير 1393
گاهی باید رفت از قلب کسی...یا به قلب کسی
پاسخ::(


احسان
ساعت22:28---9 تير 1393
خیلی قشنگ بود حالا یه سوال مخاطب خاص کی بود؟؟؟
پاسخ:مرسی احسان جاااان....هیچکس بابا همینجوری گفته بودم:)


♫NADIA♫
ساعت22:20---9 تير 1393
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی …

پاسخ:لایک عزیزدلم////مرسی از نظرت


شادی
ساعت18:43---8 تير 1393

پاسخ:ای جوووووونم بووووس برا شادی خووودم


جواد
ساعت13:42---8 تير 1393
کووووووووووووجایی دخمل؟نکنه نهنگ خوردتت اله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه تو خودت نهنگی پس چی شدی؟
پاسخ:واااااا جواد جونم نهنگ خودتی!!!!من پلنگم:)


....????
ساعت9:51---8 تير 1393
من به جای گله از کار جهان می‌خندم

با دلی سوخته در حد توان می‌خندم

شب غریبانه به تنهایی خود می‌گریم

روز، در جمع و میان همگان می‌خندم…
پاسخ:مرسی خیلی قشنگ بود...


ariya
ساعت21:29---7 تير 1393
delam gerft eshgham
پاسخ:آخه...ببخشید نمیخواستم کسیو ناراحت کنم...


2femmm
ساعت13:34---7 تير 1393
like dari golim....
پاسخ:مرسی سعید جوووونم فدات عزیزدلم


.....؟؟؟
ساعت9:42---7 تير 1393
امشب گریه میکنم …به یاد تمام آن چیزی که خواستی و بودم…

که خواستم و نبودی…امشب…!به پاس تمام تحقیر هایی که به خاطرت شنیدم و هنوز شکست نخوردم…

امشب به یاد تو به یاد دل عاشقم…به یاد طعم تلخ دوست داشتن گریه میکنم…


جواد
ساعت22:40---5 تير 1393
یادمه یکی بهم گفته بود مخاطب خاص اونی نیست ک تو خاصش کنی اونیه ک به همه با افتخار بگه ک این سهم من از دنیامه اره اجی مخاطب خاص خودش باید خاص باشه ن تو خاصش کنی.در ضمن اجی خانوم این نظرای این اریا و سعیدو تایید نمیکنیا وگر نه همتونو موکوششششششششششم موخورمممممممممم.اجی
پاسخ:کاملا درست میگی جواد جاااان.....وااااا تو دیدی؟؟؟سعید و آریا شرمنده دیگه نظر نذارید داداشم شما رو میشکه!!!


رها
ساعت22:34---5 تير 1393
اسمایی جوووونم فدات شم یه وقت دلت گرفته نباشه هاااااا
پاسخ:فداااات عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:,ساعت 19:33 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت